Intrebari Frecvente: Preferinte
Administratori si roluri
Adaugat de Ciprian Sandu on 30 June 2015 11:39 AM

Administratorii magazinului online pot avea permisiuni diferite in modulul de administrare.

In meniul “Useri si setari >> Roluri” sunt listate rolurile diponibile si se pot defini roluri noi.

La adaugarea unui rol nou (sau editarea unuia existent) sunt diponibile o serie de optiuni, sub forma de checbox,  care prin bifare, permit administratorilor ce vor avea alocat acest rol sa Adauge, Editeze sau sa Stearga obiecte din diverse zone ale modului de administrare. In acest mod se pot creea roluri diferite astfel incat unii administratori sa nu poata avea acces decat in anumite zone ale modulului de administrare.

In meniul “Useri si setari >> Administratori” se poate edita un Administrator, si prin intermediul campului “Rol”, i se poate aloca unul din rolurile definite in pagina de roluri. Ulterior acel administrator va avea doar permisunile setate pe rolul alocat.

(0 voturi)
Acest articol a fost de ajutor
Acest articol nu a fost de ajutor

Comentarii (0)
Adauga un comentariu nou 
 
Numele complet:
Email:
Comentarii:
Help Desk Software by Kayako Fusion