Intrebari Frecvente: ContentSpeed StartUp
Setarea conturilor de mail in ZOHO
Adaugat de Ciprian Sandu on 23 December 2016 12:04 PM
Pentru setarea conturilor de mail in zoho, primul pas consta in completare formularului din pagina:
https://mail.zoho.com/biz/mailsignup.do?plan=free

Trebuie introdus un numar de telefon valid, pe acest numar ZOHO va trimite un cod de verificare ce trebuie introdus in pasul urmator.

Ulterior, in procesul de creeare a primului cont, ZOHO va solicita verificarea detinerii domeniului.
Din lista de furnizori de gazduire se va alefe optiunea "Others"
Se va alege apoi, ca si metoda de verificare, metoda cu introducerea unei inregistrari de tip CNAME in DNS
Se va transmite catre ContentSpeed valoarea pentru CNAME (incadrata cu albastru in imaginea de mai jos) si dupa primirea confirmarii ca valoarea a fost introdusa in DNS, se poate merge mai departe, si se apasa butonul de verificare a detinerii domeniului.


Dupa creearea primului cont, acesta va avea drepturi de administrare si dupa logarea cu acest cont se vor putea creea si alte conturi urmand pasii de mai jos:

1. logarea la adresa: https://www.zoho.com/mail/login.html

2. Se intra in modulul "Comtrol Panel" folosind iconul tip setari din coltul dreapta-sus si apoi optiunea "Control Panel"



3. Se adauga conturile noi de email din meniul "User Details". Dupa intrarea in acest meniu se va selecta tabul "Add User".


(1 voturi)
Acest articol a fost de ajutor
Acest articol nu a fost de ajutor

Comentarii (0)
Adauga un comentariu nou 
 
Numele complet:
Email:
Comentarii:
Help Desk Software by Kayako Fusion