Intrebari Frecvente: Management Clienti
Meniul Management Clienti >> Cereri de contact
Adaugat de Ciprian (old) Sandu on 26 July 2010 12:39 PM
In meniul Management Clienti >> Cereri de contact avem afisata intreaga lista a cererilor de contact din partea clientilor, pentru fiecare cerere avand afisate urmatoarele informatii: Nume client, Emai, telefon, Data adaugarii, Status, Actiuni (sunt disponibile, sub forma de link, urmatoarele actiuni: Istorie, Printeaza cerere, Vezi produs ), Comentariu.



Pentru fiecare din cereri avem urmatoarele optiuni:
Editeaza cerere – pentru editarea unei cereri.
Sterge cerere – daca se doreste stergerea unei cereri.

La editarea unei cereri avem la dispozitie taburile General si Status.

In tabul General putem edita datele clientului ce a introdus cererea respectiva (Numele, Email, Telefon). Tot aici se poate edita data adaugarii cererii si comentariu aferent.



In tabul Status avem afisate statusurile de pana in prezent ale cererii respective, si avem posibilitatea de a schimba , prin intermediul unui select box, statusul cererii de contact si de a introduce si un comentariu.


(134 voturi)
Acest articol a fost de ajutor
Acest articol nu a fost de ajutor

Comentarii (0)
Adauga un comentariu nou 
 
Numele complet:
Email:
Comentarii:
Help Desk Software by Kayako Fusion