RSS Feed
Stiri
Nov
8
Creste-ti conversia folosind noile functii din platforma ContentSpeed!
Adaugat de Constantin Gheorghe on 08 November 2017 09:33 AM

Noul Cos de cumparaturi pentru o rata de conversie superioara

Am citit cele mai recente studii de specialitate si concluzia a fost clara: trebuie sa curatam tot „zgomotul” din procesul de check-out si sa ajutam utilizatorul sa inchida comanda cat mai simplu.

In acest sens venim in sprijinul clientilor nostri cu un proces de check-out simplificat.

Ce aducem in plus paginii de check-out?

Un flux de comanda mai intuitiv pentru clientii tai, mai usor de urmarit, atat pe desktop cat si pe mobil.

Cum functioneaza?

Pasul 1: sumar comanda

  • Toate informatiile necesare despre produsele comandate.
  • Costul de transport / Posibilitatea de a introduce un cod de reducere.
  • Datele de contact si elementele de incredere ale magazinului tau.

Pas intermediar: introducere adresa e-mail

  • Pentru clientii fideli, care au deja cont la tine in magazin, precompletam campurile necesare finalizarii comenzii.
  • Anuntam clientii fara cont ca isi pot crea cont in pasul urmator.
  • Tot in acest pas, pentru simplificarea procesului de autentificare, poti activa Social Log-in (Facebook & Google). Mai multe detalii gasesti aici.

Pasul 2: finalizare comanda

  • Pagina de finalizare comanda, cu datele pre-completate in cazul clientilor cu cont.
  • Aici poti opta pentru „curatarea” paginii de elemente care ar putea distrage atentia utilizatorului de la procesul de finalizare al comenzii. Iti recomandam sa configurezi un header/footer simplificat si sa pastrezi doar iconitele cu beneficiile/avantajele pe care le oferi clientilor tai si siglele de incredere (Visa/MasterCard).

Avantajele noului cos:

  • poti testa ambele variante si o alegi pe cea care functioneaza pentru bussines-ul tau.
  • poti folosi cu succes modulul de Cosuri abandonate pentru a comunica cu clientii care „uita” produse in cos.
  • simplificarea paginii de finalizare comanda – „enclosed check-out”.
  • social Log-in (Facebook&Google).
  • simplificarea comenzilor pentru persoanele juridice – precompletarea datelor fiscale dupa introducerea CUI-ului.

Noul Cos de Cumparaturi este activ pentru toate abonamentele, nu necesita cost suplimentar.

 
Citeste mai multe detalii
 
 
 

Social Login

 
 

Acum poti oferi clientilor tai posibilitatea de a se conecta in site cu ajutorul contului de Facebook sau Google+. Daca vei reduce timpul de inregistrare pe site, vei obtine mai multe conturi inregistrate in magazinul tau.

Avantaje:

  • Conectare sigura si securizata
  • Inregistrare automata in cateva secunde
  • Creste rata de conversie, deoarece clientul nu trebuie sa completeze un formular de inscriere cu mai multe optiuni
 
Vezi detalii

Citeste mai mult »



Oct
30
Integrarea Magazinului Online cu SmartBill
Adaugat de Ciprian Sandu on 30 October 2017 09:35 AM



Asa cum te-am obisnuit, echipa noastra de specialisti ContentSpeed lucreaza in permanenta la imbunatatirea platformei prin perfectionarea modulelor existente sau prin dezvoltarea unora noi, tinand intotdeauna cont de cerintele venite de la clienti, fiind astfel adaptati mereu la cerintele pietei.

Astfel, prin dezvoltarea de noi module si functionalitati dorim sa simplificam si sa optimizam munca clientilor nostri.  


Cine este SmartBill

SmartBill este o solutie de facturare si gestiune online, foarte populara si utilizata de peste 50.000 de antreprenori din Romania. Cu ajutorul aplicatiei poti emite facturi, avize si chitante oricand si oriunde, tot ce ai nevoie este o conexiune la internet.   

 

Avantajele integrarii cu SmartBill

  • Elimini erorile umane: sansele de a gresi sunt mult mai mici fata de facturarea manuala.
  • Economisesti timp: actualizarea stocurilor de produse se face automat int-un timp foarte scurt, nu mai astepti ca operatorul sa faca actualizarile.
  • Poti retrimite sau retipari oricand orice document.
  • Poti folosi mai multe modele pentru facturi.
  • Toate documentele le gasesti intr-un singur loc.


Cum functioneaza integrarea magazinului online cu SmartBill

Integrarea cu SmartBill se face cu ajutorul a 2 module: unul pentru cei care doresc doar functionalitatea de facturare automata si altul pentru cei care doresc atat facturarea automata cat si sincronizare automata a produselor si a stocurilor acestora.


Modul Integrare SmartBill-Comenzi

Cu ajutorul acestui modul poti factura comenzile in format SmartBill direct din modulul de administrare al magazinului online.

Mai exact in zona de administrare a magazinul online, in zona de comenzi, se va activa un buton numit "Trimite in Erp", care va fi vizibil in momentul in care o comanda este trecuta de catre operatorul magazinul in statusul “Confirmata”. Accesand acest buton, magazinul online va trimite toate datele catre functia de facturare din platforma Smartbill. 

Platforma SmartBill va emite automat factura si va notifica site-ul cu numarul si seria documentului generat. Aceste informatii vor fi salvate in site. 

Pentru comenzile facturate se vor activa doua butoane noi: Vezi factura” si “Anuleaza factura”. Pe baza seriei si numarului de factura se vor interoga functiile Smartbill create special in acest scop, asa incat anuland  o factura in site aceasta se va anula automat si in Smartbill.

In functie de metoda folosita pentru a decrementa stocul din Smartbill, pe factura poate aparea denumirea produsului din magazinul online sau cea din aplicatia Smartbill:

In cazul in care se foloseste "titlul produsului" pentru update-ul de stoc, denumirea produsului pe factura va fi cea din aplicatia Smartbill

In cazul in care se foloseste "codul produsului" pentru update-ul de stoc:

- tranzactia va fi afisata sub denumirea din magazinul online.

         - in raportul "Miscari Stocuri" va aparea produsul cu denumirea din magazinul online.

 

         - In Nomenclatorul de produse, ii va ramane denumirea care a fost setata initial

Modul Integrare SmartBill-Comenzi&Stocuri

Acest modul are aceleasi caracteristici ca modulul mai sus prezentat plus functionalitatea de a prelua stocurile din platforma Smartbill prin API si a actualiza stocurile produselor din magazinul online. Gestiunea folosita este cea specificata in prealabil in setarile modulului. Mai exact modulul din magazinul online verifica toate produsele primite dupa cod si modifica informatia de stoc numeric din magazinul online cu cea primita din platforma SmartBill.

In cazul in care produsul nu exista in magazinul online, acesta se introduce ascuns, intr-o categorie ascunsa, stabilita din setarile magazinului. Aceste produse raman ascunse pana cand administratorul magazinului online le publica manual, in general dupa ce acestea sunt documentate corespunzator. Stocul acestor produse se va updata chiar daca acestea nu sunt inca publicate.

Un astfel de update va dura probabil cateva minute, depinde mult de timpul de raspuns al API-ului Smartbill si de numarul de produse. Initial se pot seta cateva update-uri pe zi (3-4 in mod normal). Apoi, in functie de timpul si resursele necesare pentru a rula se poate seta mai des sau mai rar.

 

Preturile produselor se vor seta/importa manual in magazinul online, acestea neputand fi preluate din platforma Smartbill.



Citeste mai mult »



Sep
22
Noutati despre integrarea cu cel mai mare Marketplace din tara
Adaugat de Constantin Gheorghe on 22 September 2017 12:19 PM

Cum sa iti cresti vanzarile cu peste 30% prin recuperarea cosurilor abandonate!

Noutati despre integrarea cu Emag Marketplace
 

 

Inca din luna aprilie 2017 Marketplace si-a anuntat toti vendorii ca va schimba conectorul de Marketplace, mai exact vechea metoda de autentificare  va suferi modificari, imbunatatiri.

Pe aceasta cale dorim sa anuntam clientilor nostri ca echipa ContentSpeed lucreaza in permanenta la actualizarea platformei pentru ca toate integrarile sa functioneze corect, fie ca este vorba de integrarea cu procesatorii de plati online, integrarea curierilor sau alte integrari cum ar fi cea cu cel mai mare Marketplace din tara. Prin urmare clientii nostri au garantia ca interfatarea cu softurile terte va functiona in conditii optime.
 
Citeste articol
 

Citeste mai mult »



Aug
17
Cum sa utilizezi recenziile clientilor pentru a genera cu 62% mai multe venituri ?
Adaugat de Constantin Gheorghe on 17 August 2017 10:32 AM

Cum sa iti cresti vanzarile cu peste 30% prin recuperarea cosurilor abandonate!

Cum sa iti cresti vanzarile cu peste 30% prin recuperarea cosurilor abandonate!
 

 

2% dintre consumatori citesc recenzii si aprecieri critice online atunci cand iau in considerare o achizitie. 88% dintre consumatori au incredere in recenziile online la fel de mult ca in recomandarile personale, iar 72% dintre acestia declara ca in urma recenziilor capata mai multa incredere in respeciva afacere.

Toate aceste statistici sunt benefice pentru firmele online in sensul in care atrag mai multe vanzari si impulsoneaza clientii. Cu toate acestea, recenziile nu au ca singur beneficiu cresterea conversiei. acestea pot, de asemenea, sa mareasca traficul prin cresterea SEO si prin strategii de up-sell si cross-sell destinate clientilor existenti sau potentiali.

 

 
Citeste articol
 

Citeste mai mult »



Jul
14
Cum sa iti cresti vanzarile cu peste 30% prin recuperarea cosurilor abandonate!
Adaugat de Constantin Gheorghe on 14 July 2017 10:05 AM

Cum sa iti cresti vanzarile cu peste 30% prin recuperarea cosurilor abandonate!

Cum sa iti cresti vanzarile cu peste 30% prin recuperarea cosurilor abandonate!
 

Un magazin online pierde in medie 69% din vanzari din cosurile abandonate. Studiile arata ca recuperarea a 30% din aceste vanzari poate duce la o crestere cu 64% a profitului. Cum? Cu ajutorul unei campanii prin e-mail pentru cosurile abandonate.

Campaniile de e-mail pentru cosurile abandonate reprezinta o modalitate eficienta de recuperare a vanzarilor pierdute in procesul de plata. Poti realiza o astfel de campanie cu ajutorul unei baze de date cu e-mailurile clientilor tai.

Implementarea unei astfel de campanii prin e-mail include urmatoarele beneficii:

  • Obtii perspective si informatii calitative pentru imbunatatirea vanzarilor

  • Creezi o experienta mai buna pentru clienti

  • Recuperezi vanzarile si veniturile pierdute in cosul de cumparaturi abandonat

 
Citeste articol
 

Citeste mai mult »



Jul
7
Sfaturi si idei din eCommerce
Adaugat de Constantin Gheorghe on 07 July 2017 04:40 PM

 

30+ Indicatori cheie de performanta (KPI) pentru comertul electronic de urmarit in 2017 - partea II

 

Optimizarea ratei de conversie

In articolul de saptamana trecuta vorbeam despre indicatorii cheie de performanta KPI si cum acestia te pot ajuta sa-ti maresti veniturile sau te pot ajuta sa-ti dezvolti afacerea in mediul online printr-un magazin ecommerce.

In acest articol voi continua prezentarea celor mai importanti indicatori de performanta pentru un magazin online.

 
Vezi articol →
 

Citeste mai mult »




Help Desk Software by Kayako Fusion