Intrebari Frecvente:
Editare promotii (etichete promotionale)
Adaugat de Ciprian Sandu, modificat de Stefan Bechir on 24 September 2018 07:10 PM

La editarea unei etichete promotionale sunt disponibile mai multe campuri cu ajutorul carora se fac setarile dorite.

In campul "Promo" se va introduce numele etichetei.
In campul "Imagine titlu". Cu acest camp se poate incarca o imagine ce va fi afisata pe prima pagina in locul titlului sectiuniii in cazul in care aceasta promotie e setata cu afisare pe homepage.
In campul "Imagine" se va face introduce imaginea efectiva a etichetei. *Aceasta trebuie sa fie in format png si toate produsele ce vor ajunge sa faca parte din aceasta promotie vor fi marcate pe un colt al imaginii cu aceasta eticheta.
Dimensiunea etichetei de produs: Recomandam ca dimensiunea unei etichete produs sa fie de maxim 80px - 50px. 
In campul "Descriere" se poate introduce un titlu ce va fi afisat in pagina promotie respective, dar si ca titlu al sectiunii de produse marcate cu acea eticheta, in cazul in care este afisata pe homepage. Atentie! Adaugarea de continut extern (video sau imagini oferite de alte website-uri precum Youtube sau Vimeo) necesita adaugarea lor ca Procesatori de date personale, din meniul dedicat
In campul "Mesaj pagina produs" se poate adauga un mesaj suplimentar ce va fi afisat in pagina produselor ce vor face parte din respectiva promotie. Atentie! Adaugarea de continut extern (video sau imagini oferite de alte website-uri precum Youtube sau Vimeo) necesita adaugarea lor ca Procesatori de date personale, din meniul dedicat

In campul "Ordine de sortare" se stabileste ordinea de afisare a butoanelor tip link catre paginile de eticheta in meniul de sus si a sectiunilor de produse marcate cu aceste etichete (in cazul in care sunt afisate pe homepage)
Cu ajutoprul bifei "Afisat pe prima pagina" se stabileste daca se va afisa sau nu pe prima pagina (si in meniul de sus) o sectiune (respectiv un buton) cu produsele marcate cu eticheta respectiva
Cu ajutoprul bifei "Produse afisate aleator" se stabileste modul de afisare al produselor in pagina promotiei respective.
In sectiunea "Valabilitate" se poate stabili intervalul in care se considera ca eticheta este activa. Dupa expirarea perioadei, eticheta nu va mai fi afisata pe produse, chiar daca regula de discount prin intermediul careia s-a aplicat eticheta este inca valida.
In sectiuena  "Produse ce nu mai sunt in stoc:" se stabileste daca in pagina promotiei respective, produsele fara stoc vor fi afisate, excluse,  sau afisate ultimele.

In sectiunea "Date SEO" se pot introduce informatii de tip meta pentru pagina etichetei respective. Daca nu se completeza nimic, platforma va completa automat.

In sectiunea "Pagina asociata promotiei" este afisat link-ul paginii etichetei respective. Link-ul poate fi copiat cu ajutotul butonului dedicat, si folosit eventual pentru a fi pus pe un banner.

In sectiunea "Reduceri asociate acestei campanii" sunt afisate regulile de discount prin intermediul carora eticheta respectiva este aplicata pe produse. Este disponibil si un buton cu ajutorul caruia se ajunge in pagina Regulilor de discount.


(0 voturi)
Acest articol a fost de ajutor
Acest articol nu a fost de ajutor

Comentarii (0)
Adauga un comentariu nou
 
 
Numele complet:
Email:
Comentarii:
Help Desk Software by Kayako help.contentspeed.ro/index.php?