Intrebari Frecvente:
Setarea conturilor de mail in ZOHO
Adaugat de Ciprian Sandu, modificat de Stefan Bechir on 24 October 2018 11:10 AM
Pasi pentru setarea conturilor de mail in zoho, primul pas consta in completare formularului din pagina:

https://mail.zoho.com/biz/mailsignup.do?plan=free




Trebuie introdus un numar de telefon valid, pe acest numar ZOHO va trimite un cod de verificare ce trebuie introdus in pasul urmator.

Ulterior, in procesul de creeare a primului cont, ZOHO va solicita verificarea detinerii domeniului.
Din lista de furnizori de gazduire se va alefe optiunea "Others"
Se va alege apoi, ca si metoda de verificare, metoda cu introducerea unei inregistrari de tip CNAME in DNS .

Se va transmite catre ContentSpeed valoarea pentru CNAME (incadrata cu albastru in imaginea de mai jos) si dupa primirea confirmarii ca valoarea a fost introdusa in DNS, se poate merge mai departe, si se apasa butonul de verificare a detinerii domeniului.


Dupa creearea primului cont, acesta va avea drepturi de administrare si dupa logarea cu acest cont se vor putea creea si alte conturi urmand pasii de mai jos:

1. Logarea la adresa: https://www.zoho.com/mail/login.html
cu user si parola de mail setata.

2. Setarile Contului
Se intra in modulul "Control Panel" folosind iconul tip setari din coltul dreapta-sus si apoi optiunea "Control Panel"



3. Crearea conturilor de mailĀ 
Se adauga conturile noi de email din meniul "User Details". Dupa intrarea in acest meniu se va selecta tabul "Add User".



4. Configurarea Zonei DKIM - in zona DNS

4.1 Email Authentication > DKIM -> Se adauga un selector nou conform pozeiĀ 1 de mai jos.
4.2 *Apoi se transmite intr-un fisier .txt zona care trebuie adaugata catre ContentSpeed conform poza 2.
4.3 *Pentru a adauga in zona DNS valorile pentru DKIM.

(3 voturi)
Acest articol a fost de ajutor
Acest articol nu a fost de ajutor

Comentarii (0)
Adauga un comentariu nou
 
 
Numele complet:
Email:
Comentarii:
Help Desk Software by Kayako help.contentspeed.ro/index.php?