Intrebari Frecvente: Clienti/Comenzi
Sesizari
Adaugat de Ciprian Sandu, modificat de Ciprian Sandu on 16 January 2017 11:30 AM

In meniul dedicat Sesizarilor vor fi listate sesizarile trimise de clinti din contul lor.
Sesizarile pot fi de mai multe tipuri, si pot fi filtrate cu ajutorul campului dedicat, astfel incat sa fie afisate doar cele de un anumit tip. Tipurile de sesizari sunt:
- Service
- Retur produse
- Produs livrat gresit
- Produs deteriorat
- Livrare intarziata
- Livrare incompleta

Deasemena din acest meniu unei sesizari i se poate schimba  statusul cu ajutorul butonului dedicat. Aceasta poate trece prin urmatoarele statusuri:
- Noua (este statusul initial al unei sesizari)
- Aprobat
- Refuzat
- Primit
- Refuzat postaprobare
- Inlocuit
- Stornat

La modificare unui status, noul status se va trimite pe mail si catre client

(0 voturi)
Acest articol a fost de ajutor
Acest articol nu a fost de ajutor

Comentarii (0)
Adauga un comentariu nou
 
 
Numele complet:
Email:
Comentarii:
Help Desk Software by Kayako help.contentspeed.ro/index.php?