Intrebari Frecvente:
Retururi
Adaugat de Ciprian Sandu, modificat de Radu Vilceanu on 13 April 2018 05:35 PM


Functionalitate Retururi este disponibila incepand cu Abonamentul Platinum.

Scopul acestui modul este de a avea posibilitatea de a gestiona retururile de la clienti. Returul este o prevedere legala denumita “dreptul de retragere dintr-un contract la distanta”. Folosirea acestui modul va economisi timp administratorului magazinului online si va creste increderea clientului (respectiv si rata de conversie).

Pentru a gestiona retururile din modulul de Administrare, se acceseaza meniul Management Clienti, apoi sectiunea Retururi, unde se va regasi o lista cu toate retururile plasate deja de catre clienti. Pentru fiecare dintre acestea exista posibilitatea de a schimba statusul din cel Default in Cerere Noua intr-unul din celelalte posibile: Aprobat, Refuzat, Primit, Refuzat (Post Aprobare), Inlocuit, Stornat. In momentul schimbarii unui status pe o cerere de retur, clientul va fi notificat pe e-mail si va vedea statusul in contul sau de client unde, in meniul Retur, va vedea o lista cu retururile plasate de el si statusul curent.

Pe langa lista cu retururile deja plasate (data/status comanda, produs, cantitate) exista si posibilitatea de a plasa o noua cerere de retur pentru orice comanda deja ajunsa in statusul Livrata.

In platforma de Administrare, la functionalitatea Retururi este tab-ul Motive Retur unde se pot edita motivele deja existente sau adauga altele noi. Acestea le va regasi si clientul in meniul Retur din contul sau, unde are optiunea de a completa o noua cerere de retur si apoi de a bifa produsul din cadrul comenzii pentru care doreste completarea formularului de retur.

Numele, prenumele, adresa de e-mail, telefonul sunt deja precompletate iar clientul va putea selecta dintr-o lista de motive (comanda gresita, lipsa accesorii, produs deteriorat, poza/descrierea nu corespunde, comanda gresita, nu sunt multumit de produs, produs in garantie, necesita reparatie), eventual poate completa campul de Observatii si apasa butonul Trimite Solicitare. In platforma de Administrare se va regasi apoi aceasta noua cerere de retur cu statusul Nou si se va putea edita.

(0 voturi)
Acest articol a fost de ajutor
Acest articol nu a fost de ajutor

Comentarii (0)
Adauga un comentariu nou
 
 
Numele complet:
Email:
Comentarii:
Help Desk Software by Kayako help.contentspeed.ro/index.php?