Intrebari Frecvente:
Retururi
Adaugat de Ciprian Sandu, modificat de Ciprian Sandu on 14 February 2018 08:28 AM

Clientii magazinului vor avea in zona "Contul meu" din parte publica, un meniu denumit "Retur"
Aici vor avea acces la toate comenzie ajunse in statusul "Livrata". Pentru fiecare comanda listata aici este disponibil butonul "Retur", buton cu ajutorul caruia se vor putea selecta unul sau mai multe produse din comanda respectiva pentru care se doreste sa se faca retur.

Clientul va selecta si motivul returului dintr-o lista de motive prestabilite ce contine optiunile:
- Produs deteriorat
- Lipsa accesorii
- Poza/descrierea nu corespunde
- Comanda gresita
- Nu sunt multumit de produs
- Produs in garantie, necesita reparatie

Dupa plasare unei astfel de cereri de retur in modul de admin, in meniul Retururi din zona de clienti, va aparea solicitarea respectiva si i se va putea modifica statusul intr-unul din cele predefinite.(Aprobat, refuzat, etc)
Avansarea retururilor in diverse statusuri se va vedea si in contul clientului si statusul va fi trimis catre client si pe email.

Motivele disponibile la completarea formularului de retur sunt administrabile din tabul "Motive retur". De aici se pot adauga/sterge motivele ce vor fi regasite de cleinti la completarea formularului de retur.

(0 voturi)
Acest articol a fost de ajutor
Acest articol nu a fost de ajutor

Comentarii (0)
Adauga un comentariu nou
 
 
Numele complet:
Email:
Comentarii:
Help Desk Software by Kayako help.contentspeed.ro/index.php?