Intrebari Frecvente:
Integrarea prin FGO.ro
Adaugat de Stefan Bechir, modificat de Andrei Catauta on 28 March 2019 02:59 PM

Transmiterea facturilor in sistemul de facturare online FGO.ro 

Pentru a transmite facturile generate din comenzile provenite in magazinul dumneavoastra ContentSpeed, este necesar sa aveti aplicatia de integrare comenzi FGO.ro activa.


Sincronizarea automata a facturilor din magazinul dumneavoastra prin FGO.ro se face in 3 pasi: 

1. COD-urile ERP trebuie definite pentru produsele dumneavoastra, apoi este necesar sa se creeze un export din SAGA / FGO.ro cu Cod produs (cel actual si in site-ul dumneavoastra) si ID de articol din SAGA/FGO.ro
Din sistemul de administrare al magazinului dumneavoastra ContentSpeed, puteti adauga pentru fiecare produs in parte ERP ID, conform pozei de mai jos. 
De asemenea, se poate importa un fisier excel pentru maparea Codurilor de Produse cu ERP ID. 





2. Dupa procesul de mapare Cod Produs / ID Erp, trebuie sa efectuam completarea setarilor pentru conectarea catre FGO.ro prin API, completetandu-se campul Private Key, conform celui detinut in contul dumneavoastra FGO.ro, apoi introducem Codul CUI.
Tot in acest pas, putem seta daca se doreste sa se afiseze pe factura comentariile clientilor, cat si costul transportului. 




3. Procesarea comenzilor si generarea facturilor. 
Pentru o comanda care este deja in statusul de confirmata, se va actiona butonul "Trimite in FGO", urmand sa se genereze o factura automata disponibila ( cu toate datele disponibile : date client, date produs , modalitati de plata, livrare ) , atat in contul dumneavoastra de client FGO.ro, cat si in platforma de administrare a magazinului dumneavoastra ContentSpeed in Tab-ul de Facturi


(6 voturi)
Acest articol a fost de ajutor
Acest articol nu a fost de ajutor

Comentarii (0)
Adauga un comentariu nou
 
 
Numele complet:
Email:
Comentarii:
Help Desk Software by Kayako help.contentspeed.ro/index.php?