Meniul Management Clienti >> Alerte
Adaugat de Ciprian (old) Sandu, modificat de Ciprian (old) Sandu on 25 August 2010 01:02 PM
In meniul Management Clienti >> Alerte avem afisata lista cererilor de alerta de stoc sau de pret, pentru fiecare cerere avand afisate urmatoarele informatii: Tip, Nume client, Emai, Produs, Pretul dorit, Numar trimiteri (numarl maxim se poate seta din Preferinte >> Setari website prin modificarea valorii parametrului “STOCK_ALERT”).



Pentru fiecare din cereri avem urmatoarele optiuni:
Suspenda alerta – pentru suspendarea unei alerte (alerta va ramane in lista dar nu va mai fi “functionala”).
Activeaza alerta – daca se doreste activarea unei alerte.
Sterge alerta – daca se doreste stergerea unei alerte.
(136 voturi)
Acest articol a fost de ajutor
Acest articol nu a fost de ajutor

Comentarii (0)
Adauga un comentariu nou
 
 
Numele complet:
Email:
Comentarii:
Help Desk Software by Kayako help.contentspeed.ro/index.php?