Intrebari Frecvente: Sisteme promotionale/Promotii
Cele mai frecvente tipuri de promotii pentru un magazin online
Adaugat de Ovidiu Lazar, modificat de Andreea Tiaru on 10 April 2020 05:35 PM

In acest articol vom discuta despre cele mai importante tipuri de promotii pentru un magazin online.

In platforma ContentSpeed , exista mai multe mecanisme de promotii , dupa cum urmeaza:




1. Promotii pe baza de Eticheta de promotie + una sau mai multe Reguli de discount

 

Acest mecanism de promotie are 2 componente: Eticheta de promotie si una sau mai multe Reguli de discount.

Pentru a creea o promotie este necesar sa setam cele 2 componente ale mecanismului de promotie. 

Tipurile de promotii ce se pot seta prin intermediul regulilor de discount sunt:

  • Discounturi fixe sau procentuale , pentru una sau mai multe categorii / set de produse / marca de produse
  • Discounturi de tip pret final sau lichidare de stoc pentru una sau mai multe categorii / set de produse / marca de produse
  • Transport gratuit pentru una sau mai multe categorii / set de produse / marca de produse
  • Promotie de tip produs cadou pentru una sau mai multe categorii / set de produse / marca de produse



2. Promotii pe cos (sau promotii in cart)




Acest mecanism se refera la promotiile oferite in cosul de cumparaturi. Cu ajutorul lui putem seta urmatoarele tipuri de promotii:

  • Reduceri fixe sau procentuale in functie de praguri valorice ale cosului de cumparaturi
  • Reduceri de tip produs cadou in functie de praguri valorice ale cosului de cumparaturi.
  • Reduceri de tip transport gratuit in functie de praguri valorice ale cosului de cumparaturi.
  • Reduceri de tip transport gratuit in functie de metoda de plata
  • Reduceri de tip produs cadou in functie de metoda de plata.
  • Reduceri fixe sau procentuale in functie de metoda de plata.

3. Promotii pe baza cupoanelor de reduceri 

Prin intermediul mecanismului de promotii pe baza cupoanelor putem definii 2 tipuri de cupoane: cupon cu un cod unic autogenerat de platfoma , cupon cu 
un cod predefinit stabilit de utilizator.

Codurile de cupoane odata setate trebuiesc semnalizate prin intermediul unui banner sau comunicate clientului prin intermediul unui newsletter promotional.

Platfoma dispune si de cupoane prestabilite ce pot fi activate sau dezactivate.  Generarea codurilor pentru cupoanele prestabilite , se face automat in functie de 
o actiune efectuata de catre client pe site.

Cupoanele prestabilite cu generare de cod automata sunt:



Cupon reducere Comentariu - La activarea acestui cupon , clientul primeste automat pe mail , un cod de reducere daca efectueaza o recenzie de produs. 
Conditiile acestui cupon sunt editabile.

Cupon reducere Comenzi - Acest cupon ofera un beneficiu la plasarea unei comenzi pe site. Conditiile sunt editabile.

Cupon reducere Cont Nou -Prin intermediul acestui cupon se ofera un beneficiu pentru fiecare cont nou creeat. Conditiile sunt editabile.

Cupon reducere Inregistrare Newsletter - Acest cupon ofera un beneficiu la inregistrarea unei adrese de mail la newsletterul siteului.

Activarea / dezactivarea cupoanelor cu generare de cod automata se face prin publicarea sau ascunderea acestora.

Sabloanele de email ce trimit aceste cupoane se regasesc in sectiunea sabloane de email a platformei.


Tipuri de promotii ce pot fi setate prin generarea unui cupon nou:

  • Reducere fixa sau procentuala pentru un produs / marca  /categorie sau set de produse  prin intermediul unui cod de cupon.
  • Promotie de tip produs cadou pentru un produs / marca  /categorie sau set de produse  prin intermediul unui cod de cupon.
  • Promotie de tip transport gratuit pentru un produs / marca  /categorie sau set de produse  prin intermediul unui cod de cupon.
Toate aceste cupoane sunt restrictionate de 1 sau mai multe conditii ce pot fi aplicate simultan pe codul de cupon generat. Astfel putem limita cuponul in functie de:
  • Numar de utilizari
  • Numar de produse in cos
  • Valoare maxima comanda
  • Valoare minima comanda
  • Restrictii pe baza de id:  pe produs /marca / categorie /clienti /grupuri de clienti
  • Excluderi pe baza de id produs



4. Promotii 1+1  denumite in platforma Cumperi x primesti y 


Cu ajutorul mecansimului Cumperi x primesti y putem seta urmatoarele tipuri de promotii:

  • Promotie 1 + 1 Cadou
  • Promotie 2 + 1 Cadou
  • Promotie de tip cost fix pentru 2 sau mai multe  produse achizitionate
  • Promotie de tip transport gratuit pentru oricare 2 produse dinr-o selectie







5. Pachete de 2 sau mai multe produse


Cu ajutorul pachetelor , putem acorda un pret special pentru 2 sau mai multe produse achizitionate impreuna.

Atentie! pachetele nu pot sa contina produse cu variante , acestea nu sunt configurabile , si reprezinta o grupare de produse existente in site.
De asemenea pachetele nu sunt purtatoare de cod de produs (pe comanda sunt adaugate toate codurile produselor din componenta lor)


(5 voturi)
Acest articol a fost de ajutor
Acest articol nu a fost de ajutor

Comentarii (0)
Adauga un comentariu nou
 
 
Numele complet:
Email:
Comentarii:
Help Desk Software by Kayako help.contentspeed.ro/index.php?