Intrebari Frecvente: Sisteme promotionale/Promotii
Tipuri de promotii ce se pot seta prin intermediul regulilor de discount.
Adaugat de Andreea Tiaru, modificat de Andreea Tiaru on 09 April 2020 06:04 PM

Pentru ca oferta din shop-ul dumneavoastra sa fie cat mai atractiva pentru clienti sau pentru ai determina sa revina periodic, este recomandat ca in permanenta sa aveti pregatite oferte speciale, campanii, promotii, etc. 
In cele ce urmeaza va vom arata cum se pot seta regulile de discount pentru a pune in aplicare strategiile de promotii.
 
Dupa ce ati creat pagina de promotie este necesar sa setati regulile de discount pe care le puteti realiza din Management catalog - Reguli discount. 
 
Produsele pentru care setam discount, vor avea preturile afisate in site sub forma pret nou,  pret (taiat) vechi si vor avea afisat discountul, in plus, pot fi marcate si cu o eticheta specifica (Promo, Redus, BestDeal etc.) Aceste etichete se vor seta in Promotie.
 
Pagina Management Catalog >> Reguli discount este impartita in doua zone:
- in partea de sus sunt afisate regulile de discount existente si exista posibilitatea modificarii sau stergerii fiecareia din ele.
- in partea de jos sunt afisate campurile prin intermediul carora se adauga noi reguli de discount.
  • Promo = in acest camp se poate selecta, din dropdown, promotia pentru care se aplica noua regula de discount.

  • Descriere regula = adaugati o scurta descriere pentru regula de discount pentru a identifica usor regula de discount;
  • Grup = se selecteaza grupul de clienti pentru care este valabila regula de discount, din grupurile de clienti deja setate in platforma
Grupurile de clienti implicite sunt:
  • Utilizator normal (sunt toti clientii magazinului online)
  • Revanzator;
  • Clienti fideli.
  • Produse = in cazul in care doriti sa setari o regula de discount pentru anumite produse, in acest caz, in acest camp, se va adauga ID-urile produselor care vor avea preturi speciale, separate prin virgula.
Butonul “Amesteca” va schimba ordinea produselor.

  • Furnizor = in cazul in care doriti sa aplicati regula de discount pentru un anume furnizor; la dropdown veti selecta furnizorul ale carui produse vor acea aplicate preturi speciale.

  • Marca = in cazul in care doriti sa aplicati reduceri pe produsele unui anumite marci, veti selecta marca care va avea aplicate reguli de discount. Acest camp are dropdown in cae se vor afisa toate marcile create in platforma.

  • Categorie = in cazul in care doriti sa aplicati o regula de discount pentru una sau mai multe categorii veti selecta pentru ce categorii se va aplica regula de discount, acest camp permite selectii multiple.

  • Valoare minima - discountul setat, va fi aplicat doar pe produsele ce au un pret mai mare decat pretul setat.

  • Pret maxim - discountul setat va fi aplicat doar pe produsele ce au un pret mai mic decat pretul setat
Valoarea efectiva a discountului setat se poate da procentual, fix, sau sub forma de pret final

  • Discount procentual*:

  • Discount fix*:

  • Pret Final:

  • Cu ajutorul campurilor "Din data" si "Pana in data" se va stabili perioada de valabilitate a regulii respective.

  • Transport gratuit: Se completeaza daca in promotie se doreste sa se ofere transport gratuit pentru promotie sau nu.
     -  Da = produsele selectate in promotie beneficiaza de transport gratuit
     -  Nu = nu se ofera transport gratuit


Dupa salvarea unei reguli de discount, si afisarea acesteia in partea de sus a paginii, este necesar sa se apese butonul "Aplica reguli" pentru ca regula nou introdusa sa aiba efect imediat.
Si la stergerea unei reguili de discount din lista de reguli, este necesar sa se apese butonul "Aplica reguli", pentru ca regula stearsa sa isi inceteze efectul asupra preturilor
 
Daca se doreste doar marcarea unor produse cu o eticheta (ex: Nou), fara a avea si un discount, acest lucru se poate face tot prin intermediul unei reguli de discount. La adaugarea acesteri reguli de discount vom selecta eticheta dorita cu ajutorul campului Promo si vom avea grija ca discountul setat sa fie de tip “Fix” si sa aiba valorea “0.00”
 
In aceea ce urmeaza va prezentam campurile ce trebuie completate in functie de tipul de promotie pe care doriti sa il aplicati


1. Discounturi fixe sau procentuale , pentru una sau mai multe categorii / set de produse / marca de produse se pot completa campurile marcate din imaginea de mai jos:



2. Discounturi de tip pret final sau lichidare de stoc pentru una sau mai multe categorii / set de produse / marca de produse se pot completa campurile marcate din imaginea de mai jos:




3. Transport gratuit pentru una sau mai multe categorii / set de produse / marca de produse se pot completa campurile marcate din imaginea de mai jos:



4. Promotie de tip produs cadou pentru una sau mai multe categorii / set de produse / marca de produse se pot completa campurile marcate din imaginea de mai jos:


(4 voturi)
Acest articol a fost de ajutor
Acest articol nu a fost de ajutor

Comentarii (0)
Adauga un comentariu nou
 
 
Numele complet:
Email:
Comentarii:
Help Desk Software by Kayako help.contentspeed.ro/index.php?