|
Salut,
Liderul pietei a anunat ca va organiza anul acesta Black Friday pe 8 noiembrie.
Chiar daca nu iti doresti sau nu ti se potrivesc astfel de campanii, clientii tai se asteapta la promotii si oferte. Profita de toate ocaziile pentru a comunica cu ei: 1 Decembrie, Mos Niculae, Craciun, Revelion...
|
|
|
Pentru campanii de succes iti recomandam sa tii cont de urmatoarele aspecte:
|
|
|
Un buget de marketing mai mare inseamna si mai multi vizitatori.
Iti putem aloca extra resurse doar acum. Nu ai de ce sa platesti in restul anului.
|
|
|
Elimina grija transportului coletelor
|
|
|
Volumul crescut de comenzi are nevoie de o organizare temeinica, inclusiv servicii de curierat. Popularitatea livrarilor la Easy-Box sau FANbox este in crestere.
Cu siguranta clientii tai se vor astepta sa gaseasca acest serviciu si in siteul tau!
Daca colaborezi cu FAN Courier sau Sameday ne poti solicita implementarea noilor optiuni de livrare.
|
|
|
Pentru cresterea Ratei de Conversie si a Valorii Medii a Cosului de Cumparaturi ofera-le clientilor solutii de creditare.
BNPL "Cumpara acum, plateste mai tarziu" este cel mai la indemana instrument in lupta cu inflatia si scaderea consumului.
Mai ales in aceasta perioada clientii fac cumparaturi scumpe. Pune-le la dispozitie plata in rate. Iti oferim integrari cu:
|
|
|
Integrarile, implementarile si configurarile de server necesita timp. Te rugam sa ne anunti pana la finalul lunii octombrie. Primul venit, primul servit!
|
Reducerile au sens doar daca vin la pachet si cu o strategie de fidelizare a noilor clienti. Sunt recomandate campaniile de remarketing si newsletter, vouchere si cupoane sau oricare alte modalitati de crestere a Recurentei.
Colega noastra Doina Vilceanu ofera mai multe tips&tricks ce pot fi folosite in campaniile de final de an.
|
|
|
Indiferent de cat de mari sau mici sunt planurile tale pentru campaniile de final de an - povesteste din timp cu echipa ContentSpeed:
|
|
|
|
|
|