Stiri
Noutati in platforma ContentSpeed
Adaugat de Ciprian Sandu on 15 November 2016 04:31 PM

QUICK VIEW
Feature pentru vizualizarea produselor rapid: QUICK VIEW
Am introdus posibilitatea de a viziualiza produsele rapid, atunci cand se da click pe un anumit produs. Astfel, clientii pot vedea intr-o fereastra de tip pop-up, caracteristicile produselor care ii intereseaza precum nume, cod, poza, variante selectabile, pret, stoc. Mai mult decat atat, produsul se poate adauga direct in Cosul de cumparaturi, iar procesul de cumparare este unul mai rapid pentru clienti.

*Acest modul este disponibil doar pentru Abonamentul Diamond contra unui cost separat de abonament.

GIFT REGISTRY

Aceasta aplicatie este utila pentru clientii tai care doresc sa le trimita rudelor sau prietenilor lista lor de dorinte sau cadouri pe care vor sa le primeasca. Scopul acestei functionlitati este de a transforma wishlist-ul in gift registry. Mai exact, se adauga data, numele produsului, descrierea, etc., urmand ca mai apoi sa se primeasca un URL unic pe care clientii sa-l trimita cunoscutilor prin platformele de socializare precum Facebook sau prin e-mail cu ajutorul unui formular. De asemenea, exista posibilitatea de a fi trimis si offline. Mai departe, daca un prieten acceseaza link-ul si cumpara produsul, toti prietenii si ceilalati useri vor vedea ca acel produs a fost cumparat. Acesta reprezinta un avantaj, deoarece clientul care si-a facut lista de dorinte mai poate avea si alte produse in gift registry, iar cei care vor sa-i faca un alt cadou au posibilitatea sa achizitioneze un alt produs in numele lui.
*Acest modul este disponibil doar pentru Abonamentul Diamond contra unui cost separat de abonament.

COSURI ABANDONATE

Stim si noi ca exista situatii in care unuii dintre vizitatorii site-ului tau pot abandona produsele in cosul de cumparaturi din diferite motive. Acum exista posibilitatea de a vizualiza cosurile abandonate din site in panoul de administrator. Mai mult decat atat, poti exporta produsele aferente cosurilor abandonate intr-un fisier, pentru ca mai apoi sa ii poti trimite un e-mail clientului in legatura cu situatia cosului sau. Prin intermediul acestei metode potii sa-i oferi clientului diferite facilitati, precum reduceri, transport gratuit, etc. Cosul de cumparaturi al clientului se poate vizualiza in Clienti/Comenzi ? Cosuri abandonate ? Vizualizare ? Export csv. In plus, atunci cand un vizitator isi introduce adresa de e-mail pe site (isi creaza cont, se aboneaza la Newsletter, trimite un formular, etc.) si are produse ramase in cos, acesta va primi o alerta in contul sau de e-mail ca are produse abandonate in cos si poate sa revina sa le achizitioneze.

*Acest modul este disponibil doar pentru Abonamentul Diamond contra unui cost separat de abonament.

SABLOANELE DE E-MAIL


In ceea ce priveste corespondenta cu clientii tai (notificari pentru diverse actiuni facute de el: confirmare comanda, abonare la newsletter, adaugarea unui comentariu, etc) dorim sa te anuntam ca s-a adaugat o sectiune noua de setari e-mail. Aceasta faciliteaza modul in care se gestionaza e-mail-urile in magazinul online, astfel incat poti persoanliza mesajele in functie de specificul de activitate. Modificarile se pot realiza din meniul: Management Site ? Sabloane E-mail.

WATERMARK

O noutate in platforma ContentSpeed este aplicatia WATERMARK. Aceasta presupune adaugarea unor watermark-uri pe pozele produselor tale. De exemplu, daca doresti sa iti evidentiezi magazinul potii adauga un watermark cu logo-ul propriu pe fiecare produs. De asemenea, exista situatii cand doresti ca produsele care nu sunt in stoc sa ramana pe site, insa sa fie specificat ca produsele nu sunt momentan disponibile in stoc. Folosind aplicatia de watermark, poti personaliza pozele produselor, care au un impact foarte mare asuprea deciziei de cumparare, acest lucru conducand catre vanzari mai mari. Aceste watermark-uri se pot adauga automat doar produselor care au imagini incarcate de pe o sursa externa. Pentru a adauga un watermark, acceseaza meniul Useri si Setari ? Watermark, iar de aici poti selecta daca Watermark-ul este activ sau nu pe imaginile produselor.

*Acest modul este disponibil doar pentru Abonamentul Diamond contra unui cost separat de abonament.

 

SESIZARI

Acum poti tine legatura cu clientii tai mult mai rapid si simplu cu ajutorul Aplicatiei de Sesizari. In pagina de sesizari exista un istoric al sesizarilor care sunt inregistrate de clientul autentificat si 6 tipuri de Formulare: Service, Retur Produse, Produs livrat gresit, Produs deteriorat, Livrare intarziata, Livrare incompleta. Pentru fiecare formular exista campuri comune, dar si campuri specifice unui anumit formular, astfel incat clientul sa poata descrie cat mai bine sesizarea pe care doreste sa o transmita. Tu, ca si Administrator al magazinului, poti vedea sesizarile clientilor in meniul de Clienti/Comenzi ? Sesizari. Se pot face si filtre dupa un anumit formular, astfel incat sa le poti gestiona mult mai rapid. In plus, de aici se poate schimba statusul sesizarii, in functie de tipul ales, existand posibilitatea vizualizarii istoricului fiecarui client. Atunci cand se schimba statusul unui client, se pot adauga comentarii si se poate alege daca se trimite e-mail clientului care a facut sesizarea.

*Acest modul este disponibil doar pentru Abonamentul Diamond contra unui cost separat de abonament.

TVA PENTRU CURIERI IN FACTURI

Acum exista posibilitatea de a adauga si TVA pe factura pentru pretul de livrare. Atunci cand se alege un curier, se seteaza implicit taxa pentru livrare, la care se poate adauga si TVA-ul aferent in mod automat, doar pe factura fiscala.


Comentarii (0)
Adauga un comentariu nou
 
 
Numele complet:
Email:
Comentarii:
Help Desk Software by Kayako help.contentspeed.ro/index.php?