RSS Feed
Stiri
Dec
8
10 sfaturi pentru a creste vanzarile de Sarbatori
Adaugat de Ciprian Sandu on 08 December 2016 01:16 PM

 

Experienta de poveste pentru clientii tai

Am intrat in cea mai frumoasa perioada din an si anume, sarbatorile de iarna. Este o perioada in care trebuie sa fim mai buni si in care oferim si primim multe cadouri.

Pentru comercianti, este unul dintre cele mai oportune momente din an sa-si creasca vanzarile dar si baza de date de clienti. Este important sa creezi o atmosfera de sarbatoare si in magazinul tau pentru ca utilizatorii sa fie primiti cu caldura si indrumati catre ceea ce cauta cu adevarat.

Cum faci asta? Mai jos ai 10 sfaturi care sa te indrume catre o promotie de succes.

10 sfaturi pentru a creste vanzarile de Sarbatori



1. Pregateste-te din timp.

Planificarea din timp iti ofera mai mult control asupra magazinului tau, astfel incat atunci cand clientii sunt in febra cadourilor tu vei fi pregatit sa maximizezi benefiicile pe care le ofera aceasta perioada: vanzari mai mari si clienti multumiti.


2. Personalizeaza landing-ul page-ul in spirit de sarbatoare

Atmosfera placuta, in ton cu sarbatorile are un impact pozitiv asupra timpului pe care il petrec vizitatorii in magazinul tau online, cautand cadourile dorite.


Daca esti client ContentSpeed, cu ajutorul modulului Generator de Newsletter poti face mai mult decat o simpla creatie de newsletter. Poti genera si un landing page cu promotii care sa inlocuiasca homapage-ul clasic si care poate fi personalizat la nivel de fundal, header, footer dar si etichetele de reduceri sau stoc epuizat.


Pe langa partea frumoasa, de customizare a landingpage-ului, mai ai nevoie si de alte optiuni pentru ca toata campania sa decurga bine: stocul numeric dedicat promotiei si confirmarea comezii in mod automat.

Probabil ca vrei sa ai un stoc limitat de produse la promotie asa ca va trebui sa ai posibilitatea sa activezi optiunea de a folosi stocul numeric atat timp cat aceasta campanie este activa. De asemenea, este indicat sa actualizezi stocurile tuturor produselor la promotie cu stocurile dedicate special pentru promotie. Stocul numeric se va decrementa/incrementa in functie de statusurile comenzilor (stocul se decrementeaza daca o comanda este confirmata si se incrementeaza daca este anulata), de aceea am pregatit si o bifa cu confirmare comanda automat. Astfel, clientii nu vor putea comanda produsele la promotie care nu mai au stoc.

2.jpg



3. Newsletter - anunta clientii din timp de promotiile magazinului

Trimite vestea tuturor clientilor tai existenti despre ofertele disponibile in perioada sarbatorilor din magazinul tau cu suficient timp inainte de promotie pentru ca ei sa aiba timp de reactie.


Cu ajutorul generatorului de newsletter se pot crea si trimite newslettere foarte rapid. Platforma ContentSpeed are deja integrare cu platforma de e-mail marketing Newsmann, ceea ce inseamna ca printr-un singur click poti trimite newsletterul creat catre toata baza de clienti din magazin. Trebuie doar sa faci contract cu ei si sa setezi datele necesare in panoul de administrare al magazinului tau.


4. Ofera livrare gratuita si la timp
Optiunea de a beneficia de livrare gratuita pentru achizitionarea produselor în valoare de o suma minima va influenta clientii sa cumpere mai mult de pe site-ul tau, deoarece vor prefera sa cheltuie mai mult pe cadourile pe care si le doresc. De asemenea, asigura-te ca exista o specificatie clara cu privire la data in care se va realiza livrarea coletelor, astfel incat clientii sa sa fie informati corespunzator. Anunta si data limita pana la care pot plasa comenzi care sa fie livrate pana de sarbatori. Cum anul acesta Creciunul este in weekend, va recomandam sa acceptati comenzi pana in 21 -22 decembrie.


5. Ofera produse cadou

Pentru ca este luna cadourilor, clientii tai vor fi incantati sa primeasca un cadou in plus pentru produsele achizitionate. Fie ca il vor face cadou mai departe sau se vor bucura ei insisi de el, este o ocazie excelenta de a indruma clientii spre decizia de cumparare si implicit de a-i face fericiti.


6. Politica de retur vizibila
Exista si situatiii in care nu toate produsele comandate se pliaza pe nevoile si preferintele consumatorilor tai, mai ales daca au fost alese ca si cadouri. Politica de retur trebuie sa fie vizibila pe site, astfel incat sa existe siguranta ca pot oricand sa returneze un anumit produs. In realitate, aceasta practica iti asigura construirea unei relatii de durata cu clientii tai.


7. Ofera vouchere cadou si reduceri

Voucherele cadou ofera acestora posibilitatea clientilor sa isi surprinda familia sau prietenii, astfel incat cadoul sa vina din partea lor, dar sa existe posibilitatea alegerii produselor preferate exact de catre persoana careia i se adreseaza voucherul. Prin intermediul acestor facilitati de pe site-ul tau, clienti vor fi indemnati sa cumpere produse si pentru ei, dar si sa ofere cadouri apropiatilor.


3.jpg



8. Promoveaza-te pe retele de socializare - Facebook, Pinterest, Instagram, Twitter

 

Din ce in ce multi consumatori utilizeaza retele de socializare precum Facebook, Instagram, Pinterest sau Twitter pentru a gasi idei de cadouri sau de cumparaturi. De aceea, promovarea pe aceste site-uri are un impact foarte mare si este recomandat sa va promovati magazinul online si prin intermediul acestor platforme.


9. Ofera servicii speciale pentru ocazii speciale.

Ideea de a face clientii sa se simta speciali este intotdeauna o ocazie buna pentru a atrage atentia. Fie ca este vorba de impachetarea produselor sau oferirea unor mesaje de urare, clientii vor fi incantati sa poata personaliza cadourile pe care si le doresc sau pe care le ofera.


10. Fii flexibil si amabil

Este important ca raspunsul tau sa fie unul rapid si eficient in ceea ce priveste intrebarile posibile care ti se pot adresa. Buna dispozitie si amabilitatea nu se vor demoda niciodata, asa ca asigura-te ca toti clientii tai vor fi multumiti in timpul si dupa realizeaza cumparaturilor.



Daca ai nevoie de ajutor pe partea de design, noi iti putem pune la dispozitie echipa noastra de designeri care te pot ajuta sa dai un aer de poveste magazinului tau.

Descopera promotia

 


Comentarii (0)
.errorcopyarea { margin: 0 0 1em; padding: 0.4em; background: #fff; border: solid 1px #d6d6d6; box-shadow: 1px 1px 2px #CCCCCC; width: 100%; height: 200px; } .copytoclipboard { margin: 15px 0 15px 0; text-shadow: 0 1px 0 rgba(255, 255, 255, 0.8); font-weight: bold; border-bottom: 1px solid #d6d6d6; padding: 5px; } .titlegradient { background-image: linear-gradient(bottom, rgb(144,23,17) 46%, rgb(166,27,17) 73%, rgb(184,24,6) 87%); background-image: -o-linear-gradient(bottom, rgb(144,23,17) 46%, rgb(166,27,17) 73%, rgb(184,24,6) 87%); background-image: -moz-linear-gradient(bottom, rgb(144,23,17) 46%, rgb(166,27,17) 73%, rgb(184,24,6) 87%); background-image: -webkit-linear-gradient(bottom, rgb(144,23,17) 46%, rgb(166,27,17) 73%, rgb(184,24,6) 87%); background-image: -ms-linear-gradient(bottom, rgb(144,23,17) 46%, rgb(166,27,17) 73%, rgb(184,24,6) 87%); background-image: -webkit-gradient( linear, left bottom, left top, color-stop(0.46, rgb(144,23,17)), color-stop(0.73, rgb(166,27,17)), color-stop(0.87, rgb(184,24,6)) ); } #kayako_exception { text-align: left; color: #333; } #kayako_exception h1, #kayako_exception h2 { margin: 0; padding: 1em; font-size: 1em; font-weight: normal; background: #911; color: #fff; } #kayako_exception h1 a, #kayako_exception h2 a { color: #fff; } #kayako_exception h2 { background: #222; } #kayako_exception h3 { margin: 0; padding: 0.4em 0 0; font-size: 1em; font-weight: normal; } #kayako_exception p { margin: 0; padding: 0.2em 0; } #kayako_exception a { color: #333333; text-decoration: none; } #kayako_exception pre { overflow: auto; white-space: pre-wrap; } #kayako_exception table { width: 100%; display: block; margin: 0 0 0.4em; padding: 0; border-collapse: collapse; background: #fff; } #kayako_exception table td { border: solid 1px #ddd; text-align: left; vertical-align: top; padding: 0.4em; } #kayako_exception div.content { padding: 0.4em 1em 1em; overflow: hidden; } #kayako_exception pre.source { margin: 0 0 1em; padding: 0.4em; background: #fff; border: solid 1px #d6d6d6; box-shadow: 1px 1px 2px #CCCCCC; line-height: 1.2em; } #kayako_exception pre.source span.line { display: block; } #kayako_exception pre.source.collapsed { display: none; } #kayako_exception pre.source span.highlight { background: #FDEEF4; } #kayako_exception pre.source span.line span.number { color: #666; } #kayako_exception ol.trace { display: block; margin: 0 0 0 2em; padding: 0; list-style: decimal; } #kayako_exception ol.trace li { margin: 0; padding: 0; } #kayako_exception .collapsed { display: none; } #kayako_exception .sourcetitle { text-shadow: 0 1px 0 rgba(255, 255, 255, 0.8); } #kayako_exception .sourcedesc { text-shadow: 0 1px 0 rgba(255, 255, 255, 0.8); font-weight: bold; } #kayako_exception .variabletype { font-weight: none; font-style: italic; }
Notice
Undefined index: _commentsModule (./__swift/cache/fb4e1e9299c1c0f46277b1477951ecd4.php:54)
Copy to clipboard:
/Comments/Submit/37/" enctype="multipart/form-data" name="CommentsForm">
Adauga un comentariu nou 
 
Numele complet:
Email:
Comentarii:
Help Desk Software by Kayako help.contentspeed.ro/index.php?