Stiri
Integrarea Magazinului Online cu SmartBill
Adaugat de Ciprian Sandu on 30 October 2017 09:35 AM



Asa cum te-am obisnuit, echipa noastra de specialisti ContentSpeed lucreaza in permanenta la imbunatatirea platformei prin perfectionarea modulelor existente sau prin dezvoltarea unora noi, tinand intotdeauna cont de cerintele venite de la clienti, fiind astfel adaptati mereu la cerintele pietei.

Astfel, prin dezvoltarea de noi module si functionalitati dorim sa simplificam si sa optimizam munca clientilor nostri.  


Cine este SmartBill

SmartBill este o solutie de facturare si gestiune online, foarte populara si utilizata de peste 50.000 de antreprenori din Romania. Cu ajutorul aplicatiei poti emite facturi, avize si chitante oricand si oriunde, tot ce ai nevoie este o conexiune la internet.   

 

Avantajele integrarii cu SmartBill

  • Elimini erorile umane: sansele de a gresi sunt mult mai mici fata de facturarea manuala.
  • Economisesti timp: actualizarea stocurilor de produse se face automat int-un timp foarte scurt, nu mai astepti ca operatorul sa faca actualizarile.
  • Poti retrimite sau retipari oricand orice document.
  • Poti folosi mai multe modele pentru facturi.
  • Toate documentele le gasesti intr-un singur loc.


Cum functioneaza integrarea magazinului online cu SmartBill

Integrarea cu SmartBill se face cu ajutorul a 2 module: unul pentru cei care doresc doar functionalitatea de facturare automata si altul pentru cei care doresc atat facturarea automata cat si sincronizare automata a produselor si a stocurilor acestora.


Modul Integrare SmartBill-Comenzi

Cu ajutorul acestui modul poti factura comenzile in format SmartBill direct din modulul de administrare al magazinului online.

Mai exact in zona de administrare a magazinul online, in zona de comenzi, se va activa un buton numit "Trimite in Erp", care va fi vizibil in momentul in care o comanda este trecuta de catre operatorul magazinul in statusul “Confirmata”. Accesand acest buton, magazinul online va trimite toate datele catre functia de facturare din platforma Smartbill. 

Platforma SmartBill va emite automat factura si va notifica site-ul cu numarul si seria documentului generat. Aceste informatii vor fi salvate in site. 

Pentru comenzile facturate se vor activa doua butoane noi: Vezi factura” si “Anuleaza factura”. Pe baza seriei si numarului de factura se vor interoga functiile Smartbill create special in acest scop, asa incat anuland  o factura in site aceasta se va anula automat si in Smartbill.

In functie de metoda folosita pentru a decrementa stocul din Smartbill, pe factura poate aparea denumirea produsului din magazinul online sau cea din aplicatia Smartbill:

In cazul in care se foloseste "titlul produsului" pentru update-ul de stoc, denumirea produsului pe factura va fi cea din aplicatia Smartbill

In cazul in care se foloseste "codul produsului" pentru update-ul de stoc:

- tranzactia va fi afisata sub denumirea din magazinul online.

         - in raportul "Miscari Stocuri" va aparea produsul cu denumirea din magazinul online.

 

         - In Nomenclatorul de produse, ii va ramane denumirea care a fost setata initial

Modul Integrare SmartBill-Comenzi&Stocuri

Acest modul are aceleasi caracteristici ca modulul mai sus prezentat plus functionalitatea de a prelua stocurile din platforma Smartbill prin API si a actualiza stocurile produselor din magazinul online. Gestiunea folosita este cea specificata in prealabil in setarile modulului. Mai exact modulul din magazinul online verifica toate produsele primite dupa cod si modifica informatia de stoc numeric din magazinul online cu cea primita din platforma SmartBill.

In cazul in care produsul nu exista in magazinul online, acesta se introduce ascuns, intr-o categorie ascunsa, stabilita din setarile magazinului. Aceste produse raman ascunse pana cand administratorul magazinului online le publica manual, in general dupa ce acestea sunt documentate corespunzator. Stocul acestor produse se va updata chiar daca acestea nu sunt inca publicate.

Un astfel de update va dura probabil cateva minute, depinde mult de timpul de raspuns al API-ului Smartbill si de numarul de produse. Initial se pot seta cateva update-uri pe zi (3-4 in mod normal). Apoi, in functie de timpul si resursele necesare pentru a rula se poate seta mai des sau mai rar.

 

Preturile produselor se vor seta/importa manual in magazinul online, acestea neputand fi preluate din platforma Smartbill.



Comentarii (0)
Adauga un comentariu nou
 
 
Numele complet:
Email:
Comentarii:
Help Desk Software by Kayako help.contentspeed.ro/index.php?