Intrebari Frecvente: Sisteme promotionale/Promotii
Cum se poate crea o promotie?
Adaugat de Andreea Tiaru, modificat de Andreea Tiaru on 10 April 2020 05:35 PM


Pentru a crea o promotie / campanie este necesar sa realizati pagina promotiei, aceasta poate fi realizata din Management promotii  - Promotii, selectati butonul    apoi completati urmatoarele campuri:


  • Promo: in acest camp se defineste numele Promotiei / Campaniei. 

Denumirea Promotiei poate fi vizibila in frontend in urmatoarele zone:

  • se va afisa in meniu, sub forma unei categori (daca se doreste acest lucru)
  •  va denumi carouselul de produse,


  • Imagine titlu: puteti incarca Logo-ul Promotiei, care va marca carouselul cu produsele din promotie. Dimensiunea imagini trebuie sa fie 650 x 200 px. 



  • Imagine: se incarca eticheta care va semnaliza produsele aflate in promotie. Dimeniunea imaginii: 20 x 70 px (tag vertical) sau 70 x 20 px (tag orizontal). Format: PNG


Eticheta promotiei se va afisa pe imaginea de produs, in coltul din stanga orizontal sau verical a imaginii de produs. 




  • Descriere: aveti posibilitatea de a introduce o scurta descriere pentru a prezentarea promotiei / campaniei, aceasta va fi afisata in pagina asociata promotiei, se poate introduce un titlu ce va fi afisat in pagina promotiei respective, dar si ca titlu al sectiunii de produse marcate cu acea eticheta, in cazul in care este afisata pe homepage

  • Mesaj pagina produs: aveti posibilitatea de a adauga anumite mesaje care vor fi afisate in paginile produselor selectate in promotie.


  • Ordine sortare: se stabileste ordinea de afisare a butoanelor tip link catre paginile de eticheta in meniul de sus si a sectiunilor de produse marcate cu aceste etichete, in cazul in care sunt afisate pe homepage  (ex: 0 este pentru prima pozitie)
    • Afisat pe prima pagina: daca doriti ca promotia sa fie afisata pe prima pagina, sub forma de carusel, puteti sa bifati aceasta selectie
    • Produse afisate aleator: se pune bifa daca doriti ca produsele sa ruleze in carusel in mod aleator;
    • Afisat in meniu: se bifeaza aceasta sectiune daca doriti ca promotia sa fie  afisata in meniu.



  • Valabilitate: se selecteaza perioada de valabilitatea a promotiei/campaniei si valabititatea in care eticheta promotiei este afisata pe produse, chiar daca regula de discount prin intermediul careia s-a aplicat eticheta este inca valida.
  • Produse ce nu mai sunt in stoc: se stabileste daca in pagina promotiei, produsele fara stoc, vor fi afisate (Ignor), excluse (Exclude),  sau afisate ultimele (Order last).


  • Date SEO: aceste campuri se pot introduce informatii de tip meta pentru pagina etichetei respective. Daca nu se completeza nimic, platforma va completa automat.




  • Pagina asociata promotiei este afisat link-ul paginii pentru noua promotie. Link-ul poate fi copiat cu ajutotul butonului dedicat, si folosit eventual pentru a fi pus pe un banner.




Dupa ce completati campurile mentionate mai sus apasati butonul Salveaza



Pentru a adauga produse in promotie sau pentru a seta reguli de discount parcurgeti si acest articol de help.

Vizualizati si tutorialul “Promotii si Reguli de Discount in platforma ContentSpeed” 











(1 voturi)
Acest articol a fost de ajutor
Acest articol nu a fost de ajutor

Comentarii (0)
Adauga un comentariu nou
 
 
Numele complet:
Email:
Comentarii:
Help Desk Software by Kayako help.contentspeed.ro/index.php?