Update Platforma - ContentSpeed.ro v.3.6.11 din 15.07.2020
Adaugat de Catalina Racaru on 14 August 2020 11:10 AM |
|
Dorim ca platforma sa fie un instrument eficient pentru voi, asa incat lucram permanent la imbunatatirea ei. Dupa cele mai recente modificari, am actualizat platforma la versiunea 3.6.11. Mai jos gasiti lista detaliata cu noutatile din platforma ContentSpeed: NOUTATI: ➤ Posibilitate ascundere categorii pentru anumiti clienti In modulul de administrare s-a adaugat un tab nou in Management Clienti > Clienti > Editarea clientilor > Categorii active. Se afiseaza toate categoriile principale si o bifa pentru oprirea accesului in dreptul fiecareia. In setarile initiale (Default) nu este bifat nimic (clientii vor avea acces la toate categoriile) insa operatorii site-ului pot modifica oricand acest lucru.
Fiecare client va fi validat cu un token salvat pe cookie de la autentificarile anterioare. In lipsa acestui token, doar daca introduce un username si o parola valida, va fi invitat sa isi valideze contul suplimentar prin sms. Sistemul va detecta automat astfel de useri, va genera un cod de 4 cifre si il va trimite prin SMS la numarul de telefon atasat contului (persoanei de contact). In interfata se va afisa un camp dedicat acestui cod, iar codul va fi validat dupa ce este introdus. In urma validarii se va permite accesul si se va seta cookie-ul cu tokenul astfel incat autentificarile ulterioare pe acel dispozitiv sa nu necesite validare. Exceptie de la aceasta validare fac clientii aflati la prima autentificare in platforma. Acestia vor primii automat cookie-ul cu tokenul de autentificare. Atentie! Pentru aceasta functionalitate este necesar sa aveti un serviciu de trimitere a SMS-urilor. Recomandam SendSMS.ro ➤ Integrare servicii pentru personalizarea experientei clientilor Ambele servicii permit afisare de recomandari si sugestii specifice userului, nu generice, cresc conversia si ofera variate unelte de urmarire:
➤ Sectiune noua pentru clienti - incarcare si descarcare contracte in contul clientului (My office > Contracte) si in platforma la editarea unui client. ➤ Adaugare optiune de export facturi in zona MyOffice pentru urmarire solduri In sectiunea “Facturi” din zona MyOffice, clientul va putea sa isi descarce 2 fise sub forma unor fisiere MS Excel: 1.Fisa prescurtata (va contine doar facturile neachitate)2.Fisa detaliata (va contine toate facturile emise in ultimele 12 luni calendaristice) Fisa va contine urmatoarele campuri
➤ Afisarea feedurilor in functie de abonamentul platit. ➤ Posibilitatea de a exporta/importa un formular din admin IMBUNATATIRI: ➤ Upgrade Google Recaptcha la versiunea 3.0 ➤ Optimizari pentru urmarirea livrarilor
➤ Ajustari la integrare SearchNode ➤ Adaugarea optiunii de sortare dupa cea mai mare reducere ➤ Adaugare date despre client in datalayer Google Tag Manager ➤ Optiune de generare xls, csv, xml odata cu comanda pentru preluare in sistemele interne ➤ Extindere integrare Charisma pentru preluare date de documentare complete CORECTURI: ➤ Corecturi la functia de Infinit scroll prin care, in unele cazuri, utilizatorii care dadeau inapoi din pagina de produs nu reveneau exact in acelasi loc ➤ Corecturi de afisare si tratare produse end-of-life in comanda rapida ➤ Corecturi la integrarea cu ERP-uri SAP si Navision pentru a tine cont de limitarile custom din diverse implementari ➤ Optimizari de performanta la functia de Tier Pricing ➤ Revizuire parametri si evenimente pentru integrare cu Google Enhanced Ecommerce ➤ Optimizari de performanta in cazul produselor cu foarte multe variante | |