Intrebari Frecvente: Preferinte
Coduri de urmarire
Adaugat de Ciprian Sandu, modificat de Stefan Bechir on 24 August 2018 02:34 PM

In meniul General se regasesc campuri cu ajutorul carora se pot insera in codul sursa diverse sectiuni de cod furnizate de site-uri partenere, comparatoare de pret, diverse tipuri de campanii de tracking, etc.

Pentru a adauga un cod de urmarire nou, se va da click pe butonul "ADAUGA" care va adauga campuri noi pentru a adauga coduri de urmarire custom :
1. Se introduce in campul de "# Script" codul de urmarire de tip "<script> cod de urmarire </script>" .
2. In cazul in care pentru un cod de urmarire este nevoie de stocarea datelor, se selecteaza Procesatorul de Date definit din Protectia Datelor / Procesator Date.
3. Sunt disponibile 4 campuri diferite, fiecare permitand introducerea de cod in diverse sectiuni ale codului sursa (codurile ce trebuiesc introduse au deobicei specificata si sectiunea in care trebuiesc introduse pentru a functiona corect):
- Scripturi in zona Header / este dedicat introduceri de cod in sectiunea head adica codul va aparea in codul sursa intre tag-urile < head > si < /head >
- Scripturi in zona Body / este dedicat introduceri de cod ce va fi afisat in codul sursa imediat dupa tag-ul < body >
Scripturi in zona Footer / este dedicat introduceri de cod ce va afisat in codul sursa  imediat dupa inchiderea tag-ului < /footer >
Scripturi in pagina Thank You / este dedicat introduceri de cod pentru tracking special in codul sursa al pagini de thank-you.html 

Sectiunea Google permite integrare platformei cu diverse unelte oferite de acest serviciu: Google Analytics, Google Tag Manager, Google +, Google Adwords Conversion.
Sectiunea Facebook ofera setarile necesare pentru implementarea protocolului Open Graph precum si diverse optiuni de monitorizare a activitatilor disponibile in aceasta platforma.

Pentru configurarea Google Tag Manager, urmariti pasii de aici: https://support.google.com/tagmanager/answer/6103696?hl=en&ref_topic=3441530 
Daca veti configura Google Tag Manager, acesta va deveni singurul tracking Google, in sensul ca datele nu vor mai fi transmise simultan si prin codul de Google Analytics chiar acesta e setat.

Pentru configurarea Facebook pixel, va recomandam sa vizionati acest walk-throgh oferit de Facebook: https://www.facebook.com/business/help/336923339852238 

In cazul in care introduceti o functionalitate noua (script) prin care se colecteaza date cu caracter personal este necesar sa definiti Procesatorul de Date pentru acesta.
https://help.contentspeed.ro/index.php?/Knowledgebase/Article/View/218/31/obtinerea-consimtamantului-explicit-pentru-utilizarea-cookies
Mai jos aveti cateva cazuri ca exemple in care este necesar sa definiti procesatorul de date: 
- cand se introduce un script
- cand se introduc clip-uri video.
- cand se colecteaza adresa IP (statica , dinamica)
- cand se colecteaza istoria cautarilor pe internet a unei persoane
- cand se colecteaza comportamentul unei persoane pe internet (ce pagini viziteaza, pentru cat timp..)
- cand se colecteaza locatia unei persoane care foloseste GPS sau WiFi

In cazul in care aveti nevoie de mai multe informatii puteti descarca Ghid-ul nostru practic GDPR de pe link-ul : https://www.contentspeed.ro/gdpr 

(1 voturi)
Acest articol a fost de ajutor
Acest articol nu a fost de ajutor

Comentarii (0)
Adauga un comentariu nou
 
 
Numele complet:
Email:
Comentarii:
Help Desk Software by Kayako help.contentspeed.ro/index.php?