Intrebari Frecvente: Webhosting / Email / Tichete
Trimiterea unui ticket catre echipa ContentSpeed
Adaugat de Ciprian Sandu, modificat de Andreea Tiaru on 09 March 2020 04:17 PM
  1. Platforma Ticketing ContentSpeed

Ai un proiect activ, marca ContentSpeed, si ai nevoie de asistenta din partea echipei de Support Contentspeed? Pentru acest lucru este necesar sa parcurgi pasii descrisi mai jos:

Pasul 1

Creaza-ti un cont pe https://help.contentspeed.ro/

  1. Accesati butonul “Inregistreaza-te

  1. Introduceti datele in formularul de mai jos si accesati butonul albastru “ Inregistreaza-te”.

Exemplu:

Apoi, veti primi un mesaj sub forma:

  1. Dupa completarea formularului veti primi:

    1. un e-mail de confirmare, pe adresa de mail adaugata in formular, care contine datele de autentificare (adresa de e-mail si parola setata);

    2. Si un e-mail cu subiectul “ Confirmare inregistrare la ContentSpeed Support”, cu urmatorul mesaj:

Am primit cererea dumneavoastră de înregistrare la ContentSpeed Support (https://help.contentspeed.ro/).

Inainte de a putea apela la serviciile de suport oferite de ContentSpeed, trebuie sa validam apartenenta dumneavoastra la unul din site-urile ce folosesc platforma ContentSpeed.

Validarea se va realiza manual in cel mult doua zile lucratoare.

In cazul in care considerati ca ati primit acest mesaj din greseala, nu este nevoie sa faceti ceva anume pentru a va anula contul - acesta nu va fi activat iar Dvs. nu veti mai primi niciun fel de mesaje din partea noastra.”

Pasul 2

Contul dumneavoastra este validatat de echipa de suport ContentSpeed, in maxim 2 zile lucratoare.

Pasul 3

Autentificare in platforma de ticketing
Pentru a va autentifica in platforma de ticketing este suficient sa completati campurile de mai jos, prezente in partea stanga a paginii, cu datele primite in e-mailul de confirmare (adresa de e-mail si parola).




Dupa autentificarea pe pagina help.contentspeed.ro veti gasi in meniu urmatoarele tab-uri, ce contin informatii cum puteti folosi platforma ContentSpeed

  1. Prima pagina = > veti gasi o bara de search in care puteti sa cautati si sa gasiti raspunsul la intrebarile dumneavoastra.

  1. In sectiunea “ Vezi tichete” veti gasi toate ticketele deschise in contul dumneavoastra de client ContentSpeed.

  1. In cazul in care nu ati gasiti raspunsul la intrebarea dumneavoastra, puteti deschide un ticket. Acest lucru poate fi realizat fie din meniu (sectiunea “Trimite un Tichet”) sau  accesand butonul “Trimite un Tichet”, situat sub bara de search.

  1. Intrebari frecvente

In aceasta sectiune veti gasi tutoriale pentru cele mai frecvente solicitari, primite din partea utilizatorilor patformei ContentSpeed.

  1. Stiri

In aceasta sectiune gasiti informari privind update-urile platformei ContentSpeed.

  1. Cont - gasiti o sectiune in care va puteti personaliza contul de utilizator, il puteti accesa din partea stanga a paginii:

    1. Profilul meu

    2. Firma mea

    3. Preferinte

    4. Schimba parola

    5. Logout

II. Cum se poate trimite un ticket

Accesati “Trimite un Tichet“ din meniu sau din butonul aflat sub bara de search:

  1. Selectati Departamentul catre care doriti sa trimiteti ticketul, apoi accesati butonul 

  2. In pasul urmator este necesar sa introduceti:

    1. prioritatea ticketului (Low = nice to have, Medium = needs a solution this month, High = needs a solution this week, Urgent = sales could be lost, Critical = site down, price errors, checkout errors)

    2. introduceti numele domeniul dumneavoastra, (exemplu: domeniultau.ro - nu este nevoie sa adaugati “www.” )

    3. adaugati subiectul ticketului, care sa defineasca cat mai clar solicitarea dumneavoastra;

    4. Apoi adaugati mesajul dumneavoastra catre echipa ContentSpeed. Este necesar sa detaliati solictarea cat mai bine, puteti introduce exemple cu situatia intampinata (imagini, ID comanda, etc.), puteti sa incarcati fisiere (ex: feed-uri de produse, imagini, etc)

Recomandari

Pentru avea o comunicare eficienta pe parcursul colaborarii este necesar sa avem in vedere urmatoarele aspecte:

  1. Pe un ticket se discuta o singura situatie, ce trebuie neaparat sa aiba legatura cu subiectul ticketului (exemplu: fișiere feed incomplete)

  1. Daca situatia semnalata pe ticket a fost rezolvata, iar dumneavoastra ati confirmat acest lucru printr-un feedback, respectivul ticket se inchide si ramane inchis.

  1. Pentru a semnala o situatie/cerere noua, se deschide un alt ticket, in care cerinta dumneavoastra trebuie documentata cat mai detaliat.


Aceste recomandari au scopul de a eficientiza timpul de raspuns pe tickete si de a administra mai usor solicitarile dumneavoastra.


Va dorim spor la sales! 

Echipa ContentSpeed



(161 voturi)
Acest articol a fost de ajutor
Acest articol nu a fost de ajutor

Comentarii (0)
Adauga un comentariu nou
 
 
Numele complet:
Email:
Comentarii:
Help Desk Software by Kayako help.contentspeed.ro/index.php?