Experienta noua in magazinele de pe ContentSpeed
Adaugat de Ciprian Sandu on 20 December 2016 03:56 PM |
|
Saptamanile acestea am lucrat foarte mult la partea de experienta generala utilizatorilor in magazinele online. Am creat zona editabila pentru pagina de inregistrare, pentru ca tu sa poti enumera beneficiile crearii unui cont, am creat un nou tip de pagina pentru atunci cand magazinul tau este in lucru, am integrat notificarile si marketing prin SMS, am facut un nou tip de export comenzi (export SAGA friendly) si multe altele. Cu ocazia aceasta iti uram si Sarbatori Fericite alaturi ce cei dragi tie iar Mosul sa-ti aduca exact ceea ce ai visat! Ne auzim dupa vacanta cu alte vesti bune.
1. Export comenzi in format xml pentru SAGA Pentru ca a fost o functionalitate foarte ceruta, am reusit sa facem o dezvoltare care permite exportul comenzilor din magazin, in format compatibil cu cel cerut de SAGA.SAGA este un soft de gestiune foarte popular printre detinatorii de magazine online.In pagina de comenzi a fost adaugat un buton ‘Export xml saga’ ce va exporta comenzile in functie de valorile din filtru in formal xml compatibil cu sistemul de billing SAGA.Aceasta functionalitate este un modul ce trebuie activat pentru a putea fi vizibil. 2. Ce aduce nou Tema Lider? 3. Integrare Send SMS Noua integrare cu serviciul de Send SMS.ro este foarte utila pentru orice detinator de magazin online. Cum e-mail marketing este foarte comun iar clientii tai primesc extrem de multe mailuri, campanile tale de marketing sau notificarile privind statusul comenzii prin aceasta metoda, poate avea de suferit. Folosind Send SMS poti comunica promotiile din magazin sau statusul comenzii clientilor tai, mult mai usor si poti avea siguranta ca acestia vor citi intr-un procent mai mare, mesajele tale.Pentru a activa acest serviciu trebuie sa iti faci un cont pe sendsms.roFunctionalitatea este disponibila tuturor tipurilor de abonament. 4. Pagina de underconstruction 5. Pagina inregistrare customizabila Am facut posibila editarea paginii de inregistrare a magazinelor. De ce este important?In primul rand, hai sa ne punem in pozitia utilizatorilor magazinului. De ce ar trebui sa-si faca ei un cont in magazinul tau?1. Pentru a putea sa faca comenzi2. Pentru a-si crea o lista de wishlist3. Sa aiba posibilitatea sa repete o comanda4. Sa aiba diferite preturi/discounturi preferentiale pentru clienti fideli5. Sa poata fi la curent cu noutatile din siteLista poate continua.Tu stii acest lucru insa cum ai de gand sa il comunici?Noi te sfatuim sa enumeri beneficiile pe care tu consideri ca le-ar avea clientii tai, in pagina de inregistrare. Poti fi foarte creativ cum comunici acest lucru intrucat noi permitem editarea paginii la nivel de continut (headerul paginii - ce se afiseaza inaintea campurilor) dar si la nivel vizual prin setarea unui banner.Am creat astfel, un nou tip de articol si banner: pagina inregistrare (articol) si banner inregistrare (banner)Daca cele doua sunt active atunci pe pagina de creare cont nou deasupra celor doua formulare apare contentul astfel introdus (banner + articol).
6. Popup Restrictie varsta
Magazinele care comercializeaza bauturi alcoolice sunt nevoite sa intrebe utilizatorii daca au peste 18 ani sau nu pentru a-i putea lasa in magazin. Tocmai de aceea, am facut o deszvoltare in care daca ai un magazin cu bauturi alcoolice, doar activezi acel pop-up din user si setari>setari website si din punct de vedere legal, vei fi in regula.Daca un utilizator spune ca nu are 18 ani va fi trimis pe consuma-responsabil.ro 7. Servicii SEO In categoria Marketing, din panoul de administrare, aveti o noua sectiune: Servicii SEO. Daca aveti nevoie de consultanti pe partea de SEO doar apasati pe vezi pachetele de SEO si veti fi trimisi in pagina cu metodele de colaborare ale partenerilor nostrii Fokus Digital Services. 8. Un camp nou, optional in cosul de cumparaturi: CNP client CNP-ul va deveni obligatoriu in viitor si de aceea am prevazut inca de acum posibilitatea de a-l solicita, asa ca am introdus un nou camp in cosul de cumparaturi care apare sub email, nume si telefon. Cand este setat ca obligatoriu, nu se poate trece mai departe daca utilizatorul nu il completeaza sau daca CNP-ul nu e valid (nu are 13 cifre). Atunci cand setezi CNP ca obligatoriu, este important sa anunti clientii tai de aceasta schimbare pentru ca toate conturile de client vor avea un camp necompletat iar pe cos, atunci cand vor cumpara ceva, trebuie sa lase si CNP-ul. Campul va aparea si pe comanda, factura si in contul de client din admin Daca ai nevoie de ajutor, nu ezita sa ne contactezi. | |