Stiri
Noutati despre Suportul Tehnic si Serviciile de Consultanta si Configurare
Adaugat de Radu Vilceanu on 24 June 2018 05:55 PM

Consultanta & Configurare

Dragi utilizatori ai platformei ContentSpeed,

In ultimile luni, datorita implementarilor necesare pentru conformitate GDPR, am profitat de ocazie si am adaugat noi functionalitati si upgrade-uri majore ale unor componente de baza ale platformei. 
Revedeti lista completa de upgrade si noile module.

Vom continua pe intreg parcursul verii sa imbunatatim modulele existente, sa rezolvam bugurile semnalizate si sa lucram la completarea sectiunii de help. Aceste update-uri vor fi minore si nu ar trebui sa apara perturbari ale activitatii voastre. Va asiguram ca toate eforturile pe care le depune echipa ContentSpeed sunt in beneficiul vostru si al clientilor magazinelor voastre online.

Pentru a putea profita la maximum de noile functionalitati, am lucrat intensiv la documentatia tehnica. Veti regasi descrierea detaliata si pasii exacti pentru configurare in sectiunea help.contentspeed.ro si in modulul de administrare, in orice sectiune in partea de jos. Asteptam cu drag opinia voastra cu privire la fiecare tutorial. Si vom complete sectiunea pana vom fi siguri ca totul este clar prezentat pentru orice nivel de utilizator si ca va suntem in mod real de ajutor. 
Astfel aveti  la indemana, incepand cu acest moment, toate instrumentele necesare si libertatea deplina pentru a face singuri setari, configurari si instalari de module. Veti economisi timp si resurse pretioase si nu veti mai depinde de echipa noastra tehnica. 

In continuare Suportul Tehnic ramane inclus gratuit in abonament.  Insa, pentru a ne asigura ca putem oferi tuturor utilizatorilor un nivel cat mai inalt de servicii de suport, am introdus un numar maxim de incidente (tichete, live chat, telefon) in dependenta de tipul de abonament. Ne asumam un nivel standard de raspuns asa cum il veti gasi detaliat in sectiunea 16 din Termeni si Conditii de pe site. 

Imediat ce veti bifa noul document “Termeni si Conditii”, veti putea continua operarea in modulul de administrare ca si pana acum.
Incercam prin aceasta masura sa devenim mai prompti in asigurarea unui serviciu de suport performant asa incat sa putem servi bine toti clientii care asteapta de la noi raspunsuri la intrebari.
Raportarea de bug-uri se va scadea din numarul de incidente lunare. Corectarea eventualelor erori este inclusa si ea gratuit in costul abonamentului lunar.   

Iar pentru cei care au nevoie de un nivel crescut de suport va punem la dispozitie un nou serviciu premium “Consultanta si Configurare”. 

Cand ai nevoie de acest serviciu? 
- in primele luni de la lansarea magazinului online pana te obisnuiesti cu platforma- atunci cand doresti sa aduci modificari magazinului tau online dar nu ai timp sa studiezi manualele si tutorialele
- cand nu vrei sa nu-ti bati capul cu dileme tehnica
- cand ai inceput colaborarea cu o agentie de SEO sau/si PPC si acestea iti recomanda diverse modificari si configurari
- cand ai depasit numarul de incidente incluse in serviciul de Suport Tehnic gratuit aferente abonamentului ales
- cand iti doresti un timp de raspuns garantat contractual mai scurt decat in cazul serviciului de Suport Tehnic gratuit inclus in abonament 

Gasiti AICI descrierea completa a serviciului.

Va multumim ca faceti parte din marea familie ContentSpeed. Va asiguram ca depunem toate eforturile pentru a va ajuta in drumul vostru catre succesul in eCommerce. Pentru ca succesul vostru inseamna si al nostru!  Pentru mai multe sfaturi si articole despre comertul online va recomandam sa vizitati si sectiunea Blog sau pagina de facebook ContentSpeed 

Spor la conversii!
Cu drag, Echipa ContentSpeed


Help Desk Software by Kayako help.contentspeed.ro/index.php?